Pengalaman mematangkan fikiran..

HANYA ENGKAU YANG MAMPU TAKLUKI HATIKU~


Assalamualaikum..

-cerita ini adalah rekaan semata-mata.tiada kena mengena antara hidup dan mati-


::awak,dulu awak pernah kata awak akan gila apabila berpisah dengan saya!!!saya percayakan awak sebab kali pertama kita putus dulu awak memang separuh mati bila kehilangan saya.awak sanggup datang berpuluh kilometer untuk jumpa saya.awak sanggup tunggu saya 3jam untuk pujuk saya balik.awak sanggup pujuk saya berulang kali untuk saya terima awak balik.dari situ saya nampak kesungguhan yang ada dalam hati awak.dari situ perasaan cinta saya terhadap awak bercambah dari hari ke hari:: 


::tapi awak,sekarang awak dah berubah.setelah 3 tahun kita bercinta awak tinggalkan saya begitu saja.apa salah saya awak???saya pulak yang gila bila kehilangan awak.hari2 saya menangis kerana saya kehilangan awak.tiba2 awak ucap putus pada saya.kenapa awak,saya xcukup baik ka atau saya xcukup cntik untuk awak??awak dulu kita susah sama2.dari mula kita bertemu kita cuma berjumpa di stesyen bas,lepas tu awak naik bas sekali dengan saya,kemudian awak naik motor awak dan saya naik motor saya,dan sehinggalah awak bawak saya naik kereta awak.::


 ::awak,waktu kita putus awak tau x betapa gilanya saya???macam2 cara saya cuba untuk pujuk awak balik.saya menangis siang malam awak sebab kehilangan awak.bila saya col awak xangkat,bila awak angkat awak letak ikut suka,awak cakap kasar dengan saya sedangkan sebelum ni awak melayan saya bagaikan puteri.tiba2 saya dianggap seperti sampah oleh awak.apa salah saya awak??sedangkan sebelum ni kita bahagia awak.saya tunggu untuk berjumpa awak sebab saya sangka saya mampu lembutkan hati awak.dari petang sampai malam saya tunggu awak.hujan...sejuk sangat waktu tu.tapi saya xkisah sebab saya cintakan awak.tapi awak tetap xmuncul.saya tetap tunggu hinggalah bas terakhir ke rumah saya tunggu,tapi awak tetap xmuncul.saya telefon awak.tapi awak tengking saya,awak cakap sapa suruh saya tunggu.awak biar saya menangis.awak letak telefon dan off telefon awak.awak taw x betapa terlukanya saya.saya demam malam tu sebab kena hujan.saya batuk selsema tapi awak xda untuk ambik berat tentang saya::


::esoknya saya dapat tahu awak berseronok dengan kawan awak.awak tau kecewanya hati saya.awak biar saya menunggu awak berejam-jam tapi awak berseronok dengan kawan2 awak.awak xkisah ka hati saya ni terluka???sekejam2 saya biarkan awak menunggu dulu tapi saya xsampai hati biarkan awak terus menunggu.saya hadir untuk jumpa awak.tapi awak siap marah saya lagi.saya nangis macam xda harga di mata awak.orang kata lelaki lemah pada air mata.tapi awak xmcm tu.awak keras hati.awak xkisah pown air mata yang keluar dari mata saya.awak langsung xcuba hubungi saya untuk ambil tau apa dah jadi pada saya.awak,saya nak awak tau betapa lemahnya saya kehilangan awak.saya rasa xbermaya nak teruskan kehidupan saya sebab saya terlalu mencintai awak::


::mungkin awak xsedar sebab awak xpernah ditinggalkan oleh orang yang terlalu cintai.tapi mungkin satu hari awak akan merasakannya.betapa kecewa dan pedihnya ditinggalkan oleh insan yang dicintai.bila air mata awak mengalir tapi dia xhargai baru awak akan sedar betapa kejamnya awak lukakan saya.awak bila tiba hari penyesalan tu,mungkin saya bukan milik awak lagi.mungkin ketika itu saya sudah menjadi milik orang lain atau saya sudah tiada di dunia ini.mungkin bila tiba hari itu,awak akan menangis kerana kehilangan gadis yang terlalu mencintai awak.sebab saya yakin dan berani memberi jaminan kepada awak,xakan ada gadis lain yang mampu mencintai dan menyayangi awak seperti saya menyayangi awak.::


::tapi awak dah buat keputusan untuk sia-siakan saya dan lupakan saya.awak walaupun hati saya menangis kehilangan awak tapi jauh disudut hati saya sebenarnya saya redha.saya pun xakan kembali pada awak.cuma kadang2 saya jadi sensitif bila memikirkan saya pernah bahagia bersama awak.awak jaga diri baik2 tau.apa2 gtaw saya.saya xsanggup sesuatu yang buruk jadi pada awak.semoga awak berjaya dalam hidup awak.terima kasih layan saya seperti ini.awak saya xsanggup awak terluka seperti saya terluka sekarang.satu hari nanti,pilih gadis yang betul2 mencintai awak tau.saya akan sambung belajar selepas ini dan saya harap saya dapat tempat yang jauh dari awak sebab saya dah xsanggup berdekatan dengan kenangan antara kita kerana setiap inci laluan saya mengingatkan saya pada awak::


::kepada awak;saya nak awak tau saya terlalu mencintai awak dan perpisahan ini terlalu menyiksa saya dan melukakan saya.awak tau tiap2 malam saya nangis sebab awak.jangan menyesal andai saya jadi milik orang lain selepas ini.kejarla saya awak,pujukla saya awak selagi saya mencintai awak.atau saya akan berpaling dan melangkah pergi dari hidup awak.dan satu hari nanti awak akan menyesal yang awak kehilangan TRUE LOVE awak.tangisan saya menitis hanya untuk awak.hanya kau yang mampu takluki hatiku.andai saya bersama dengan orang lain selepas ini,janganla awak menangis atau menyesal lagi kerana awak xpernah cuba memujuk atau kembali kepada saya lagi.selamat tinggal sayangku.my true love::


  Di dalam kesunyian
Kurasa gelombangnya
Menyintaimu satu kewajipan
Tapi tak terluah dengan perkataan

Tika fajar menyinsing
Kusentuh sinar kasih
Dari matamu dekat dan terasing
Aku menanti singkapan tabir cinta
Aku menanti saaat menjadi nyata

Kesunyian ini terlalu indah
Walaupun pahit untuk menelan
Walaupun pedih sanggupku tahan
Dan kurelakannya

Putera
di pintu mahligai
Kulihat kasihmu melambai



Walaupun jauh tapi jelas
Jiwaku menyentuh jiwamu                                          
Putera di pintu mahligai        
Nyatakan segala impian

Sambutlah tangan sambutlah                                    
Semoga terlepas segala siksaan

Dengan sayap impian
Ingin terbang ke sana
Membawa cinta sebesar dunia
Apa jua milikku dan kutahu
Hanya untukmu

 
p/s: awak selagi cinta saya untuk awak kejarlah saya kembali sebelum hati saya benar2 tertutup untuk awak buat selama2nya.jangan awak menyesal satu hari nanti andai cinta ini telah pudar dan hilang dan saya serahkan cinta saya pada yang menghargai saya...JANGAN MENYESAL  suatu hari nanti andai awak kehilangan saya.anggaplah saya gadis malang yang mengemis cinta dan kasih dari awak...
sebab saya terlalu mencintai awak.tapi jangan biar hati saya mula tertutup kerana ketika itu saya telah berpaling dari cinta ini dan menyerahkannya pada yang menghargai diri saya sayang.selamat tinggal sayang.

Trima kseh dh sudi baca..kalau sudi tekan la "Like" skali.. ^_^

4 budak comel komen:

Miss A said...

erk erk,mcm luahan hati je ni yang.are you okay? :(

Mish Purple said...

hmm..i'm okey lah dear..:')..thanks..

smilenajah93 said...

ambohoiiii . luahan hati yerkkk :)



p/s: tagged awak in my post

Mish Purple said...

xde la..hehe..ok..thanks..:)