Pengalaman mematangkan fikiran..

=Kepercyaan=


Assalamualaikum..
!.BACA TAU.!

"awak...dulu saya terlalu percaya dengan awak...saya percaya dengan segala2nya yang awak kata...janji2 awak semua saya pegang , saat itu saya rasa bahagia sangat tapi saya tahu saya silap besar kerana terlalu berharap dengan awak..saya lupa kepercayaan itu bila2 masa akan hancur ..saya juga lupa yang kita ni hanya manusia... awak, kalau awak masih ingat lagi betapa saya sangat sayangkan awak...dan awak pun sayangkan saya...tapi sekali lagi kepercayaan yg saya beri itu hancur...saya sedih..awak , saya minta maaf...saya dah tak mampu percayakan awak lagi .. awak .. saya minta maaf kerana kepercayaan tu telah hilang dari saya..awak..maafkan saya , saya terpaksa pergi dr hidup awak..selamat tinggal awak =("



luahan dari seorang teman..~ betullah orang kata setiap perhubungan tidak cukup dengan cinta sahaja jika tiada KEJUJURAN, KEPERCAYAAN, KERJASAMA dan banyak lagi untuk mengukuhkan sesebuah perhubungan .. bahagia bila janji2 bertaburan keluar dari bibir yang manis .. indahnya saat tu walaupun di saat itu cuma janji yang terpateri .. tapi bila kepercayaan yang kita berikan itu di khianati ,alangkah kecewa dan sedih .. kenapa..~ kenapa kepercayaan yang di berikan sewenang2nya di berikan satu titik hitam ..lalu semuanya gelap gelita yang tinggal kini hanya lah harapan yg kian musnah..terima kasih kerana pernah memberi kepercayaan dan terima kasih kerana telah menghancurkan .. dan maafkan lah jika seseorang itu tidak lagi mempercayai kita kerana kamu telah menghancurkan ~


''jangan terlalu berharap bunga ini akan sntiasa segar , kerana mungkin nanti ia juga akan layu ''

jika kita bertemu dengan seseorang yg sgt percayakan kita .. kita balas lah kepercayaan itu dengan kejujuran kita ..tidak rugi bila kita jujur , tidak pula rugi bila kita berbuat benda yang baik .. cuma kita akan rasa rugi bila kita sudah mengecewakan hati yg lain .. maybe dia yg merasa kekecewaan itu sedangkan kita gembira tapi kita kena ingat , kekecewaan yg kita berikan itu mungkin akan datang balik kepada kita tanpa sapaan ..saat itu ibarat mata pedang yg tajam menghiris hati yg bila dikelar pasti akan berdarah ~

*copypaste*



Trima kseh dh sudi baca..kalau sudi tekan la "Like" skali.. ^_^

0 budak comel komen: